Dag 5 - Reisverslag uit Achupallas, Ecuador van RubenJC94 - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Achupallas, Ecuador van RubenJC94 - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Ruben/Gerd

03 Mei 2015 | Ecuador, Achupallas

Regenseizoen is blijkbaar nog niet voorbij, dus maar bloggen in een primitief internetcafe in Achupallas, ondanks de supertrage verbinding.
Vandaag een fantastische rit van Riobamba via Alausi naar Achupallas gemaakt, inclusief een supertof ritje in de laadbak van een pickuptruck voor de laatste 20 kilometer de bergen in.
Ondertussen hebben we het enige 'hotel' in het dorp gevonden, en een ezel met baasje op de kop weten te tikken voor onze trip morgen. We zijn benieuwd, een trektocht van in totaal 46 kilometer over een hoogte van 3500 tot 4400 meter. Wordt plezant!

Ondertussen proberen we op allerlei manieren ook in de foto's vanop onze gsm's te voorzien, maar momenteel lijkt het erop dat Ruben zijn SD-kaartje gewist heeft :-( En aangezien ik nogal weinig foto's neem belooft dit dus weinig goeds voor jullie thuis. Een reden te meer voor jullie om zelf eens af te komen! ;-)

Tot later!

Rubeño y Gerardo!

• 03 Mei 2015 - 23:14

Hertenweg Christine :

Hallo hallo hier in Belgie ook regensezoen sucses met de zware tocht in de bergen voorzichtig blijven! U tante ch !

• 04 Mei 2015 - 08:08

Mieke:

Voldoende pleisters en propere sokken bij? Geniet van jullie tocht en probeer toch maar een foto'tje te posten. Tot de volgende blog.⛅️